reklama

Mozno stare,ale hadam stale aktualne..

Neda sa mi nevratit k jednej teme: Defka pre milionara

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Neda sa mi nevratit k jednej teme.Prave som si precital jeden prispevok ktory ma donutil nieco nacmarkat.Nieco v zmysle o ponizovani zien v televiznej relacii nevesta pre milionara.Ja by som len xcel vediet,ze v ktorej casti sa jedna o ponizovanie?Ved tie defky su tam dobrovolne.Nevedeli ako sa zviditelnit a ix kuraci mozocek im vygeneroval iba tuto moznost.Robili to aj v sukromnom zivote,takze im asi nevadilo predviest svoje (ne)sxopnosti aj verejnosti.Nastala tu vsak xyba.Ziadna z nix nie je na takej urovni aby o nu skutocny praxac co i len zakopol.A po tejto relacii budu o nix zakopavat len im podobne typy v muzskom prevedeni.Takze o ponizovani zien sa tu vobec neda hovorit.A ked to berie nejaka zena osobne ako sa tam zaobxadza s ix "plemenom",tak jej len musim odkazat:Je vela zien ktore si zasluzia tvoju pozornost a uctu.Skus sa zaujimat o ne a nie o bandu sliepociek ktore si xcu najst na verejnom smetisku bohateho kohutika.Jedine co je na tejto relacii ponizujuce je to,ze to davaju v hlavnom vysielacom case ako super uspesnu reality show.Len skoda,ze to nema nic spolocne s realitou a ani so show.Nastastie sa da tomu "ponizeniu" velmi ryxlo vyhnut.Vdaka vam elektronicky magovia za dialkove ovladace..

Marek Bielek

Marek Bielek

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nechcem sa chváliť,takže radšej nič. :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLen takBásničky?

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu